Skip to main content
Beantwoord

Combivoordeel verdwijnt bij verlengproces

• August 13, 2025
  • 1 reactie
  • 32 keer bekeken

Ik heb een mobiel en thuis abonnement bij KPN en kom derhalve in aanmerking voor Combivoordeel. Dat heb ik ook op mijn huidige abonnement. Mijn mobiel abonnement zit er bijna op en ik kan verlengen. Als ik het proces opstart wordt er netjes 7,50 afgehaald van de prijs in het eerste scherm. Echter als ik bestellen kies en daadwerkelijk het wil afronden, verdwijnt de korting en is de prijs ineens 7,50 hoger. Ik zie niet waarom dat gebeurt. 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Daniel76, welkom op de KPN Community!

Het kan kloppen dat de Combivoordeel even verdwijnt. Dit komt omdat Combivoordeel geen onderdeel van jouw contract is. Je krijgt namelijk alleen Combivoordeel zolang je aan de voorwaarden voldoet. Daarom wordt dit niet meegenomen in het contract. Maar als jij aan de voorwaarden blijft voldoen, krijg je ook Combivoordeel.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 14, 2025

Hi ​@Daniel76, welkom op de KPN Community!

Het kan kloppen dat de Combivoordeel even verdwijnt. Dit komt omdat Combivoordeel geen onderdeel van jouw contract is. Je krijgt namelijk alleen Combivoordeel zolang je aan de voorwaarden voldoet. Daarom wordt dit niet meegenomen in het contract. Maar als jij aan de voorwaarden blijft voldoen, krijg je ook Combivoordeel.