Goede morgen
Ik had een vraag.
Ik ben al klant bij de KPN sinds februari 2019 maar ontbreekt alleen nog mobiel aan.
Bij Ziggo loopt mijn contract af op 31 mei as en ik stap dan over naar KPN en heb thuis al mijn sim kaartje liggen van de KPN.
Vrijdag 31 mei tussen 09.00 en 16.00 kan ik waarschijnlijk niets doen want wordt het overzetten gebeurd.
Daarna moet ik mijn mobiel uit zetten en mijn oude sim er uit halen en de nieuwe in doen met sim code 0000.
Mijn vraag is dus neemt hij dan wel al mijn contacten mee van mijn oude sim kaart en zo nee hoe moet ik dit dan doen
Voor mijn gevoel ben ik als ik gewoon de nieuwe sim er in doe al mijn contacten kwijt.
Bedankt
Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
Beantwoord
Contacten telefoon meenemen na overstap KPN
Beste antwoord door almere67
Goedemiddag
Ben ik weer.
Me contacten stonden gedeeltelijk op mijn sim,cloud en opslag en nu heeft een medewerk van de KPN winkel alles op cloud gezet.
Zelf geen voorstander van cloud omdat het toch circuleert kan op het internet maar hij had een punt want het zijn maar telefoon nummers en geen bank gegevens enz enz
Allemaal bedankt voor jullie hulp
Fijn weekend
Alex
Bekijk origineelBen ik weer.
Me contacten stonden gedeeltelijk op mijn sim,cloud en opslag en nu heeft een medewerk van de KPN winkel alles op cloud gezet.
Zelf geen voorstander van cloud omdat het toch circuleert kan op het internet maar hij had een punt want het zijn maar telefoon nummers en geen bank gegevens enz enz
Allemaal bedankt voor jullie hulp
Fijn weekend
Alex
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.