Skip to main content
Beantwoord

Contacten wijzigen en/of verwijderen van simkaart

• May 4, 2025
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Sinds januari heb ik een nieuwe telefoon (Oppo A80) en nu zijn er nummers op m'n simkaart mee overgegaan die ik wil verwijderen of minimaal de naam van de contactpersoon wil veranderen, maar ik krijg steeds de foutmelding dat de wijziging niet kan worden opgeslagen en ook het verwijderen wil niet.

Wat moet ik anders doen?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Markem, welkom op onze community! Ik zou denken dat er ook wel een mooie softwareoplossing gaat zijn of het via een ander toestel misschien wel zou werken maar ik denk dat de tip van Marlon toch wel het makkelijkst is.

Een nieuwe simkaart kun je gratis regelen in de winkel of online: Simkaart aanvragen of vervangen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• May 4, 2025

Nieuwe simkaart aanvragen bij KPN? Kost niets en je weet zeker dat alle contacten weg zijn 🫣

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Markem, welkom op onze community! Ik zou denken dat er ook wel een mooie softwareoplossing gaat zijn of het via een ander toestel misschien wel zou werken maar ik denk dat de tip van Marlon toch wel het makkelijkst is.

Een nieuwe simkaart kun je gratis regelen in de winkel of online: Simkaart aanvragen of vervangen

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 7, 2025

Maar ik wil niet al m'n contacten kwijt, alleen m'n ex en een aantal oud bekenden. 

Zou het op m'n oude telefoon wellicht wel werken?

• May 7, 2025

Maar ik wil niet al m'n contacten kwijt, alleen m'n ex en een aantal oud bekenden. 

Zou het op m'n oude telefoon wellicht wel werken?

Weet ik niet. Moet je dat proberen…

Waarschijnlijk staan de meeste contacten ook online bij Google of Apple opgeslagen. 

Als je een Android telefoon hebt kun je inloggen op ... 

https://contacts.google.com/

... om te kijken welke contacten online bij Google opgeslagen zijn. Deze contacten blijven bewaard als je de simkaart wisselt.