Skip to main content

Hallo,

 

Begin deze maand is mijn nummer overgenomen door mijn werkgever. Dit is tijdig doorgegeven aan KPN en heb daar eind september een mail gehad, met daarin de bevestiging (ordernummer 518096482) dat een nieuwe telecomaanbieder (ook KPN trouwens) mijn nummer zal porteren.

 

Ik krijg nu net een factuur over de gehele maand november, terwijl mijn nummer op 7 november is omgezet. Klantenservice zegt dat dit normaal is, en dat ik hier ook een mail over gehad heb. Deze mail heb ik niet ontvangen, aangezien ik de porteringsdatum dan wel op 30 november had gezet, aangezien ik toch voor de gehele maand moet betalen.

 

Ik betaal nu dus wel dik voor 20GB data en ongelimiteerd bellen, maar ik kan hier dus geen gebruik van maken. Ook kan ik niet meer in MijnKPN komen om eventueel mijn data naar familie te sturen.

 

Is dit de normale gang van zaken?

Iemand?


Hoi @Sjoan 
Het forum is niet een van de snelste items om antwoord te krijgen dus heb geduld.
Wil je snel antwoord, bel dan met 0800 0402
Of chatten via de LiveChat functie
Wil je toch hier antwoord hebben dan moeten ze je gegevens hebben.
 

Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hi @Sjoan welkom op ons KPN forum!  In het algemeen geldt voor facturen en opzeggen het volgende: we factureren de vaste kosten in het voren (en verbruikskosten achteraf). Dat betekent dat je, op een factuur, betaalt voor de komende maand. Op het moment dat je opzegt wordt of in dit geval overstapt, op de datum van beëindiging, ook de facturatie stopgezet. Echter, als je iets daarvoor nog een factuur hebt gehad, dan is dat inderdaad een factuur die deels een periode beslaat na de opzegging. Je krijgt nog een slotfactuur. Op dezelfde datum als dat je anders een reguliere factuur had gekregen. Op die slotfactuur staan eventuele laatste verbruikskosten die je gehad hebt, en worden de abonnementskosten gecrediteerd terug naar de datum van opzegging.

Is daarmee dan ook je vraag beantwoordt, of heb je nog aanvullende vragen? Zo ja, stel ze vooral :)


Reageer