Skip to main content
Hoi, ik ben helaas mijn contract/aankoopbewijs kwijt van mijn mobiele telefoon. Is het mogelijk dat die opnieuw opgestuurd kan worden via de mail of via de post?

Ik heb een aankoopbewijs nodig voor de verzekering omdat de telefoon gerepareerd moet worden.

Hopelijk kunnen jullie me verder helpen.



Mvg, Ellen
Hoi @Ellen86 ,



Ik ga er vanuit dat je de telefoon bij KPN hebt gekocht. Dan kan een moderator jou mogelijk verder helpen.



Misschien kan je nog even wat meer informatie geven?:



1/ Heb je de telefoon online gekocht of in een KPN-winkel?

2/ Wat voor type telefoon is het?

3/ Wanneer ongeveer heb je die telefoon gekocht?

Hoi Ellen, welkom en dank voor het alvast invullen van je profiel! Ik heb een kopie van je contract naar je opgestuurd. Je krijgt hem per e-mail op het bij ons bekende contactmailadres. Dit contract geldt ook als aankoopbewijs van je toestel.

 

Voor de volledigheid:

Je kunt de telefoon ter reparatie aanbieden via de KPN-winkel of reparatie.kpn.com. Als het toestel nog geen 2 jaar oud is en het defect binnen fabrieksgarantie valt kost het je niets. Anders krijg je een kostenopgave en kun je dan beslissen of je hem wilt laten repareren. Zo ja, krijg je die kosten via je mobiele factuur in rekening gebracht. Zo nee, dan komt het toestel ongerepareerd terug. Je betaalt dan niet voor reparatie, alleen eenmalig €36 onderzoekskosten. Ook die worden dan via je mobiele factuur in rekening gebracht.Â