Skip to main content

Hoi,

 

Ik gebruik al jaren een abonnement die op mijn moeders naam staat en dit heeft altijd prima gewerkt. alles is altijd netjes betaald en staat zo goed als allemaal op mijn gegevens. dat is alles behalve de naam. Nu kan je een formulier invullen en zou dit allemaal zo geregeld moeten zijn. Echter moet er dan een toestelkrediet worden afbetaald. Maar gezien ik het in zijn totaal al allemaal betaal en dit nu doe tegen het einde van dit abonnement en het ga verlengen. Wou ik graag de mogelijkheid gebruiken om hem bij de verlenging op mijn naam te zetten. Nu word verlengen met nieuwe toestelkosten en afbetalen oude toestel erg duur en gezien ik al jaren dit abonnement heb en betaal, lijkt dat me dan ook overbodig. Dus ben ik benieuwd of het ook zonder kan? dit gezien het eigenlijk dus alleen over de naam bovenaan het contract gaat.

Ik hoor het graag van jullie. 

zat door gerelateerde topics te lezen (die aanbevolen werden) en het gene dat er het meest op lijkt is van 8 jaar geleden. Dus benieuwd hoe accuraat dat nog is.

 

Wesley

@Weska92 Welkom op het forum. 

De mogelijkheid die je schetst is er helaas niet. Een abonnement en daarbij een toestelkrediet staat op naam. Het abonnement is overdraagbaar, het toestelkrediet niet. Vandaar dat de naam bovenaan het contract in dit geval juist belangrijk is!

Dus op het moment dat je inderdaad een contractovername zou willen dan moet je of wachten tot het volledige toestelkrediet betaald is, of het toestelkrediet afbetalen en het hierna in orde maken.