Skip to main content

Ik heb 2 weken geleden mijn abonnement verlengd in de KPN winkel in Winschoten, met een iPhone 14 Pro. 2 uur later hoorde ik van mijn werkgever dat dit een iPhone 14 (geen Pro) had moeten zijn. Ik heb toen direct de klantenservice gebeld om te vragen of dit gewijzigd kon worden, en mij werd verteld dat de telefoon al verstuurd was en dat ik deze moest weigeren aan de deur zodat de verlenging geannuleerd zou worden, en ik daarna opnieuw mijn abonnement kon verlengen met een andere telefoon.

Op 22 April heb ik de telefoon geweigerd aan de deur, en is deze teruggestuurd naar KPN. Alleen is deze hier tot nu toe nog steeds niet bezorgd (op de site van PostNL blijft het bezorgmoment steeds een dag opschuiven), waardoor ik nu nog steeds mijn abonnement niet kan verlengen en ik nog steeds geen nieuwe telefoon heb. 
Is er iemand van KPN die mij hiermee kan helpen? Ik heb alles gedaan zoals het mij gevraagd is, het probleem lijkt bij PostNL of bij KPN ontvangst te liggen?

Hoi @Kim_Sb, welkom hier. 

Is de telefoon inmiddels al terug bij ons? En de verlenging geannuleerd? Zodat je kan verlengen met het juiste toestel? Of geeft PostNL nog steeds aan dat het toestel niet afgeleverd is?


Inmiddels is alles wel gelukt inderdaad.

Ik blijf het toch wel heel vreemd vinden dat bij het bestellen van een telefoon deze binnen 2 dagen bezorgd wordt, en dat de retour bezorging dan bijna 2 weken duurt…

Na de nieuwe verlenging was de telefoon er zelfs binnen 1 dag al. Dus heen is de service supersnel, terug is er nog veel ruimte voor verbetering laten we maar zeggen.


Top dat het nu gelukt is en je de nieuwe telefoon al hebt. Het andere zal ik meenemen.

Mocht je nog meer vragen krijgen, laat het vooral weten.Â