Skip to main content

Hoi KPN,

Ik heb precies hetzelfde probleem als robinealexandra. Ik ben waarschijnlijk ook naar het verkeerde formulier gestuurd. Ik kon helaas ook niet antwoorden op de e-mail (als reactie op het formulier) waarin werd vermeld dat ik niets terug kreeg. Daarom maar een poging via dit forum. Mijn abonnement is afgesloten in juni 2016 en ben recent (oktober 2019) overstapt naar een ander KPN abonnement. Ik heb daardoor ruim een jaar (volgens mij) teveel abonnementskosten betaald.

Kunnen jullie mij verder helpen? Ik heb alle specificaties van het abonnement al ingevuld op het formulier, dus ik hoop dat dat bij jullie bekend is.

Alvast bedankt! Rianne

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi Rianne. Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb voor jou het juiste formulier ingevuld. De verwerking duurt ongeveer 5 werkdagen, en je krijgt natuurlijk t.z.t. ook een bevestiging per e-mail over de eventuele creditering.


Hi Rianne. Bedankt voor de duidelijke uitleg, ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb voor jou het juiste formulier ingevuld. De verwerking duurt ongeveer 5 werkdagen, en je krijgt natuurlijk t.z.t. ook een bevestiging per e-mail over de eventuele creditering.

Ik heb geen reactie meer van je gezien @WRianne, maar ik zie wel dat mijn collega's dit hebben afgehandeld n.a.v. het formulier. Mochten er nog vragen zijn dan weet je me te vinden.