Skip to main content

Ik wilde mijn data only sim toevoegen aan mijnkpn. Er staat alleen geen mobiel nummer op het kaartje.

Hoe los ik dat op?

Hoi @Grizzly56, welkom op het forum!
Een Data-only abonnement heeft in plaats van een 06-nummer een  097-nummer. Hiermee kan niet gebeld worden maar hij moet wel sms berichten kunnen ontvangen.
Als je de simkaart in een telefoon doet of ander apparaat dat sms berichten kan ontvangen kun je via je MijnKPN de stappen doorlopen alsof het een normaal mobiel abonnement is.

Om het 097-nummer te achterhalen kun je dit het makkelijkst terugvinden op je factuur of je contract!


Thomas,

Dank voor jouw duidelijke en snelle reactie!

Zodra ik weer thuis ben, zal ik het checken.


Is het nog gelukt alles te koppelen @Grizzly56?


Hallo Thomas,

Helaas nog niet. Op het contract staat geen nummer. Misschien toch ff proberen met sms en telefoon, of wachten op de factuur, of klantenservice bellen. Heeft nog geen haast, want abonnement met nummerbehoud gaat pas per 30.11 in. En dan kam ik.pas Mb's verdelen.

Fijn dat je zo goed aan nazorg doet. Mijn complimenten

Henk


Hallo Thomas en andere vrienden,

Het ging nog simpeler. Vandaag zijn onze 06 nrs overgezet naar KPN. Toen ik het eerste 06 nummer  aan mijnkpn had toegevoegd signaleerde de app dat er meer mobiele nummers onder dit contract waren, werden deze automatisch toegevoegd. 

Problem solved!


Bedankt voor je terugkoppeling Henk!
Fijn dat alles werkt! Mocht je verder nog vragen hebben of ergens tegenaan lopen dan weet je ons te vinden!


Hallo Thomas,

Ik hoop dat je me toch nog verder kunt/wilt helpen.

Toen ik me aanmeldde voor mijnkpn kwamen alle nrs tevoorschijn. Vreemd dat niet automatisch hussel en mb's delen wordt geactiveerd. Ik zie geen hussel bij het nr van mijn vrouw en ook niet bij mijn data only sim(zit in de auto). Ook kan ik geen Mb's delen. Moet een huishouding aanmaken???

Graag jouw ondersteuning zodat ik van mijn 06 mb's kan overhevelen naar mijn auto.

Zie jouw bericht met belangstelling tegemoet.

Groet,

Henk 


Hoi Henk, ik zie dat je alle producten al wel gekoppeld hebt aan je KPN ID maar zag dat ze nog niet allemaal toegevoegd waren aan de Hussel korting.
Ik heb dat net alsnog gedaan dus nu moet het MB's delen ook lukken!


Thomas,

Super dat je het voor ons geregeld hebt. Zoals ik al aangaf is het vreemd dat wel gesignaleerd wordt dat er meerdere nummers zijn, maar niet automatisch wordt gehusseld. Maar gelukkig zijn wij geholpen.

Nogmaals dank.

Inmiddels mb's naar mijn auto gestuurd.


Top! Het is inderdaad wat onhandig, verwarrend en onoverzichtelijk dat die husselkortingen niet automatisch gaan maar ik vermoed dat hem in de beperkingen zit van het systeem. 
Fijn dat het inmiddels allemaal werkt! Mocht je nog ergens tegenaan lopen weet je me te vinden!


Hallo Thomas,

Had het ook ergens anders op het forum gepost, maar er wordt niet gereageerd.

Kun je me ook helpen met Voicemail?

Ik heb voicemail geactiveerd.

Kreeg SMS. Telefoon opnieuw opgestart. Als ik gebeld word, krijgt de beller wel de standaardmeldtekst en kunnen ook inspreken, ik krijg ook SMS dat er voicemail is. Maar als ik 1233 bel, krijg ik de melding dat ik geen toegang heb tot voicemail. Ik kan dus ook geen meldtekst inspreken enzo. Dit geld voor 06-48....als 06-24.…

Graag jouw hulp,

Henk


Hoi Henk, ik heb gereageerd in je andere topic om het overzichtelijk te houden!