Skip to main content

Ik heb 2 databundel gekocht. 1 voor bellen en 1 voor data.

En nu is de eerste bundel op 100 mb, en nu werkt mijn 2g bundel niet.

Hoe kan dat

Hi @Nellekeveels,

Maak je gebruik van Prepaid of een abonnement? En ben je in Nederland of in het buitenland? Als we dat weten, kunnen we iets beter met je meedenken!

Verder wil ik nog graag de algemene tip geven om je toestel even helemaal uit te zetten en dan na een minuut weer op te laten starten. Op die manier wordt er opnieuw verbinding gemaakt met het netwerk en dat wil regelmatig de oplossing zijn bij een slechte verbinding!


Hoi,

Ik ben op de Balkan in Albanie werkte de bundel wel. Daarna in Kosovo en Macedonië niet. Heel vervelend en zonde van het geld.

Nu ik weer in Albanie ben werkt de bundel wederom.

Ik heb een abonnement.

Ik vraag mij af hoe ik in de gemaakte kosten gecompenseerd kan worden.

 

Groetjes Nelleke


Hoi,

Ik ben op de Balkan in Albanie werkte de bundel wel. Daarna in Kosovo en Macedonië niet. Heel vervelend en zonde van het geld.

Nu ik weer in Albanie ben werkt de bundel wederom.

Staat ook op KPN website, voor Kosovo en Macedonië zijn bundel 100, 500 geldig, voor Albanië 100, 500 en 2000 geldig.

Ik heb een abonnement.

Ik vraag mij af hoe ik in de gemaakte kosten gecompenseerd kan worden.

Misschien volgende beter raadplegen waar welke bundels je kan gebruiken.


Ik heb voor mijn reis met kpn gebeld en zij vertelde mij dat ik met de grote databundel ook bereik in Macedonië en Kosovo zou hebben en dus geen lossen bundels af hoef te sluiten.

Vandaar 1 grote databundel en een losse belbundel…

 

Verkeerd voorgelicht dus.

 

Ik wilde het zeker weten, vandaar dat ik de klantenservice even gebeld had.


Hi @Nellekeveels,

Wat jammer dat de collega die je hier over gesproken hebt niet door lijkt te hebben gehad dat het op de Balkan een beetje vreemd in elkaar steekt wat de bundels betreft 😕 Doel je met ‘zonde van het geld’ op dat je een wat grotere bundel gekocht hebt die je nu helemaal niet op krijgt? Of heb je nu extra kosten buiten de bundels om gemaakt, toen je in Kosovo en Macedonië was? 


Ik heb denk ik geen extra kosten gemaakt. Dat zie ik in ieder geval nog niet.

Maar in 2 landen dus geen datagebruik, dat is vervelend als je op reis bent en wel zaken op wilt/moet zoeken en een bundel die wel duur was maar amper gebruikt.

Hoe kunnen we dat oplossen?

Dank voor het meedenken.

 

Groet Nelleke 


Ook al zijn er geen extra kosten, dan is het inderdaad alsnog niet zo leuk @Nellekeveels 😕

Zeker ook omdat je al de moeite hebt genomen om hierover navraag te doen bij ons. Als je weer terug in Nederland bent, wil ik je aanraden om weer even telefonisch contact met ons te zoeken om er melding van te maken dat je niet optimaal geïnformeerd bent en daardoor een onnodig grote en dure bundel aan hebt geschaft. Mijn telefonische collega's kunnen dan samen met jou op zoek naar een goede oplossing!


Reageer