Skip to main content
Beantwoord

Databundel Canada activeren lukt niet, “het is helaas niet gelukt, probeer het op een later moment”

• May 5, 2025
  • 7 reacties
  • 68 keer bekeken

Ik ben in Canada op reis en heb een databundel (VSCAN 10 AAN) geactiveerd voor ik op reis ging. Deze is nu echter verlopen dus wil ik een nieuwe activeren. Ik heb het nu meerdere dagen achter elkaar geprobeerd maar zowel via sms als via de app krijg ik de melding  “het is helaas niet gelukt, probeer het op een later moment”.

Kan iemand van KPN mij helpen dit te activeren?

Alvast dank

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Selma93! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt en super dat je je profiel al aan hebt gevuld. 

Ik heb net gekeken en zie dat er gisteren een SMS verstuurd is met deze tekst: 

“Beste klant, je bestelling of wijziging van VS/Canada bundel 10 GB is verwerkt. Ga naar MijnKPN (kpn.com/mijnkpn) voor meer informatie. Groet, KPN”

Heb je die ook binnen gekregen en zie je in je MijnKPN de bundel nu ook terug? 🤞🏻

Voor het geval dit weer gebeurt (en voor eventuele toekomstige meelezers), als het niet lukt om de bundel te activeren, neem dan contact met ons op via Facebook of X. Stuur een privébericht met daarin je 06-nummer, naam van de contractant, adresgegevens en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN. Dan kunnen mijn collega's daar direct aan de slag. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 5, 2025

De verwerking van uit het buitenland kan ‘even’ duren. Wel tot 48 uur. Hoe lang geleden heb je de sms verzonden?

En heb je wel ge-sms't naar 1266 en niet naar +311266 ?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 5, 2025

Beste Peter,

zoals in mijn bericht aangegeven, probeer ik het al een aantal dagen en geef ik ook aan dat zowel sms (ja, naar 1266) EN app niet lukt. Daarnaast beschrijf ik de melding die ik krijg. Het gaat er niet om dat het niet verwerkt wordt, de aanmelding an sich lukt überhaupt niet. Zie ook de foto’s.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 5, 2025

Echt vervelend. 

Zet je gegevens inclusief mobiele nummer hier in je profiel. Een moderator komt hier nog langs. Ik denk morgen, want in verband met 5 mei is er vandaag minimale bezetting. 

Profiel: https://community.kpn.com/settings/profile

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 6, 2025

Dank voor je reactie, profiel is juist ingevuld. Nu wachten op iemand van ​@KPN 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 7, 2025

Hi ​@Selma93! Goed dat je hier een topic voor aanmaakt en super dat je je profiel al aan hebt gevuld. 

Ik heb net gekeken en zie dat er gisteren een SMS verstuurd is met deze tekst: 

“Beste klant, je bestelling of wijziging van VS/Canada bundel 10 GB is verwerkt. Ga naar MijnKPN (kpn.com/mijnkpn) voor meer informatie. Groet, KPN”

Heb je die ook binnen gekregen en zie je in je MijnKPN de bundel nu ook terug? 🤞🏻

Voor het geval dit weer gebeurt (en voor eventuele toekomstige meelezers), als het niet lukt om de bundel te activeren, neem dan contact met ons op via Facebook of X. Stuur een privébericht met daarin je 06-nummer, naam van de contractant, adresgegevens en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN. Dan kunnen mijn collega's daar direct aan de slag. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 7, 2025

@Sanne van KPN het is mij gisteren inderdaad wel gelukt. 
Dank voor de tips voor een evt volgende keer;)

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Gelukkig. Hopelijk blijft het nu gewoon goed gaan! Heel veel plezier daar en veilige reis terug voor wanneer je terug gaat. 😄