Voor een rondreis op de Caraïben heb ik de st Kitts en de Nederlandse Antillen databundels aangeschaft. Op st Maarten begon het verbruik op de st Kitts bundel al, later op st Kitts liep dat gewoon door (daar was die bundel ook voor natuurlijk) en nu op st Eustatius verbruik ik nog steeds de data op de st Kitts bundel, die inmiddels op 75% staat. Ik vraag me af òf en wànneer) de Antillenbundel geactiveerd wordt, we vertrekken morgen naar Saba en dat zou ook binnen de Antillenbundel moeten vallen. Wordt er automatisch naar de volgende bundel geswitched als de St Kittsbundel verbruikt is?
Hallo
Wordt er automatisch naar de volgende bundel geswitched als de St Kittsbundel verbruikt is?
Ja, dat sowieso.
Maar het is wel vreemd dat er eerst gebruik is gemaakt van een andere bundel. Ik ga er vanuit dat jouw Antillenbundel wel geactiveerd is.
Fijne rondreis verder!
Hoi
Als deze bundel op is, dan zal verbruik op de Antillen verder automatisch uit de Antillenbundel gaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.