Skip to main content

Voor een rondreis op de Caraïben heb ik de st Kitts en de Nederlandse Antillen databundels aangeschaft. Op st Maarten begon het verbruik op de st Kitts bundel al, later op st Kitts liep dat gewoon door (daar was die bundel ook voor natuurlijk) en nu op st Eustatius verbruik ik nog steeds de data op de st Kitts bundel, die inmiddels op 75% staat. Ik vraag me af òf en wànneer) de Antillenbundel geactiveerd wordt, we vertrekken morgen naar Saba en dat zou ook binnen de Antillenbundel moeten vallen. Wordt er automatisch naar de volgende bundel geswitched als de St Kittsbundel verbruikt is?

Hallo @MirvanZ ,

 Wordt er automatisch naar de volgende bundel geswitched als de St Kittsbundel verbruikt is?

Ja, dat sowieso. 

Maar het is wel vreemd dat er eerst gebruik is gemaakt van een andere bundel. Ik ga er vanuit dat jouw Antillenbundel wel geactiveerd is. 

 

Fijne rondreis verder! 


Hoi @MirvanZ, welkom! De bundel voor St. Kitts is de Voordeellanden buiten de EU databundel. Dit is ook de bundel waar de Antillen onder vielen voor we daar een aparte bundel voor kregen. Ik vermoed dat onder water de Antillen nu aan beide bundels gekoppeld zijn.  Maar dat de Voordeellanden buiten de EU bundel dan voorrang krijgt boven de Antillenbundel zelf. In jouw geval heeft dat geen problemen opgeleverd, maar het is natuurlijk niet de bedoeling, dus ik ga het wel even melden.

Als deze bundel op is, dan zal verbruik op de Antillen verder automatisch uit de Antillenbundel gaan.