Skip to main content

Hallo kpn,

Na het ontvangen van 34,- van het recommerce team kreeg ik te horen dat de extra 100,- van de trade in deal niet door jullie gevalideerd is. Dit hoorde wel bij de deal en heb hiervoor de documenten aangeleverd.

Hoor graag van jullie waarom niet

 

Groeten Robbert 

Hi @Flip 4 512 gb en welkom op het forum! Dat zoek ik graag met je uit. 

Was in de actie ook specifiek benoemd dat het om €100,- ging via Recommerce, of liep dit via Samsung? Mocht je toestel in de periode van 14-11-2022 t/m 04-12-2022 gekocht zijn, dan kun je namelijk van de cashback actie van Samsung gebruikmaken. Hiervoor registreren kan nog t/m 6 februari. Hopelijk is dit de juiste, zo niet, laat het weten! 


Hallo Sanne,

Dit was inderdaad in de door jou genoemde periode. De 100,- cashback heb ik ook ontvangen van samsung. Echter zat er ook een extra inruil bonus bij als ik mijn oude telefoon in zou leveren bij recommerce, bovenop de daadwerkelijke waarde van mijn telefoon. Waarde van mijn oude telefoon was 34,- extra bonus was 100,-. na contact te hebben gehad met recommerce hierover kreeg ik te horen dat het door kpn niet is gevalideerd. Reeds weer contact gehad dat ik benaderd zou worden maar het blijft stil. 

Kunnen jij mij hier verder mee helpen?

Met vriendelijke groeten,

Robbert 


@Flip 4 512 gb Ik ben druk aan het zoeken naar de actie met de extra inruilwaarde, maar ik kom alleen de cashback tegen van Samsung. 😕

Heb je de pagina nog waarbij stond dat in die periode deze actie ook gold voor de Samsung Flip 4? Foto's mogen ook! Dan kan ik gericht op zoek . 

Je geeft ook aan dat je recent weer contact hebt gehad en dat je benaderd zou worden, sindsdien al wat gehoord? Heb je dit contact met Recommerce gehad, of met ons? 


Hallo Sanne,

 

Bedankt voor je reactie, ik heb niks meer vernomen van recommerce.

Hierbij toegevoegd een printscreen waar de 100 euro bonus inruil benoemd wordt.

Met vriendelijke groeten,

 

Robbert 

 


Dankje! Ik heb navraag gedaan bij een collega die hier hopelijk over gaat, dus ik wacht op terugkoppeling vanuit hem. Zodra ik reactie heb laat ik het je weten! 


Hallo Sanne_M

Is er al een update over de vraag die jij hebt uitgezet bij jou collega? Ik heb zelf recommerce ook weer benaderd omdat ik niks meer van ze gehoord had. Die vertellen weer dat ze contact hebben opgenomen met kpn. 

We zijn alweer een aantal dagen verder, maar blijft stil. 

Met vriendelijke groeten,

 

Robbert 

 


Yes, ik heb vandaag een terugkoppeling ontvangen! 

Daaruit bleek dat we in die periode  van 14-11-2022 t/m 04-12-2022 geen extra inruilwaarde vanuit KPN bij de Flip 4 hadden. Deze hadden we wel bij de S22. Het kan dus zijn dat je bij de aanvraag de 100,- bonus van de S22 actie hebt geselecteerd. In deze periode was voor de Flip 4 alleen de €100,- cashback, dus ik verwacht dat dit ook de reden is waarom je vanuit Recommerce bericht krijgt dat de extra inruilwaarde niet gevalideerd is. 

Helaas niet het nieuws waar je op hoopte verwacht ik, maar dan weet je in elk geval hoe het zit.


Hallo sanne,

Hier een afdruk van mijn bestelling waar het toch duidelijk op staat.

 


Poeh wat fijn dat je dat screenshot nog hebt. Wat irritant dat die actie bij mij nergens te vinden is. 😅 Dank voor de foto! 

Ik stuur hem door aan mijn collega, benieuwd of we dan toch tot de bodem uit kunnen zoeken wat hier speelt. Zodra ik reactie heb laat ik het je weer weten! Bedankt voor je geduld dusverre. 

Edit: Zou je je forumprofiel nog zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven @Flip 4 512 gb? Met name je 06-nummer is belangrijk. Dan kunnen mijn collega's het voor jou specifiek uitpluizen. 


@Flip 4 512 gb Mocht het je nog niet gelukt zijn,

Edit: Zou je je forumprofiel nog zo volledig mogelijk aan willen vullen en hier een seintje willen geven @Flip 4 512 gb? Met name je 06-nummer is belangrijk. Dan kunnen mijn collega's het voor jou specifiek uitpluizen. 

Zou je dit dan nog willen doen? Dan kan ik het doorzetten!


Hallo Sanne,

Ik ben benaderd door recommerce en de extra 100 euro inruilwaarde is uitbetaald. 

Bedankt voor de moeite.

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Robbert 

 


Kijk, dat is goed nieuws! Fijn dat het toch gelukt is en bedankt voor het terugkoppelen. 😄 Fijn weekend alvast!