Skip to main content

Ik zit nu momenteel in het buitenland ( Turkije ). Ik heb een sms gestuurd naar 1266 met dat ik 10gb voor 31 dagen wou. Nu is dat geactiveerd zogenaamd maar ik zie het het nergens terug in mijn Kpn en hij doet het niet als ik mijn roaming aan zet. Ik ga geen 25 euro betalen voor iets wat het niet doet dus zou graag willen dat dit snel geregeld wordt.

Ik neem aan dat je de nieuwe bundel ( sms tekst) hebt gebruikt. Zie onder.

Er is momenteel een probleempje in de app. Je kunt de bundel op deze manier inzien.

Klik op deze link https://www.kpn.com/almijnbundels om direct naar de pagina te gaan in de app. Let op: invoeren in de browser werkt niet, je moet echt op de link klikken.

Dit zijn de huidige geldige bundels 

 


Hi Peter,

Ja dat klopt maar als ik mijn roaming aandoe komen er allemaal kosten en dat hoort niet want het hoort van de bundel af te gaan. 


Het is alleen data!

Bellen en sms gaat buiten de bundel. 


Beste @luuselena, welkom! Is het uiteindelijk gelukt met de bundel? Je geeft aan dat het geactiveerd is, ik ga er vanuit dat je een bevestiging per sms hebt gehad? Dan maak je ook daadwerkelijk gebruik van de bundel. Daarvoor is het wel noodzakelijk dat roaming aan staat. Jij geeft aan dat er dan allemaal kosten komen, wat bedoel je daarmee? Kan het zo zijn dat dit een standaard melding van jouw smartphone is? Iets in de trant van ‘weet je zeker dat roaming aangezet moet worden, dit kan hoge kosten met zich meebrengen'? Dat geldt natuurlijk niet als je de juiste bundel aangeschaft hebt. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. Vul in dat geval ook even je forumprofiel aan met je 06-nummer, adres en klantnummer.Â