Skip to main content

Bij een nummer probleem
als dit nummer belt en ik pak op word de verbinding gelijk verbroken.

totale gsm naar fabriek instellingen gedaan en daarna weer geprobeerd echter hetzelfde resultaat.

De micro kaart in een oud toestel gedaan en dan werkt het wel.

alles weer terug in het nieuwe toestel contact verwijderd en telefoon uit en daarna weer aangezet.

dus contact persoon verwijderd, echter als deze belt en ik neem op word ik gelijk weer verbroken. 

Dus dit nummer word geblokkeerd maar wel pas als ik opneem, dit probleem speelt vanaf ik de nieuwe telefoon A33 5G Galaxy Samsung met nieuw micro kaartje heb.

wat te doen service kpn weet het ook niet omdat dit slechts een nummer is. en alle mogelijke dingen met service gedaan. 

Hoi @Haelen, welkom op ons forum! Ik heb hier ook niet direct een verklaring voor. Het is ook vooral wel heel gek dat het maar vanaf 1 nummer zo is. Heeft die persoon dit ook bij andere nummers?
Je kunt ook altijd even met je toestel langs een winkel om het een en ander uit te sluiten.


Zo word ik van de kast naar de muur gestuurd

In de winkel lossen ze het ook niet op en er is een technische hulp aangevraagd


Ah dat is jammer inderdaad.  De winkel is wel vaak het makkelijkst omdat ze even mee kunnen kijken, als het om een defect gaat kunnen ze hem ook ter reparatie aanbieden.
Ben je er ondertussen al achter waar het hem in zit?


Het probleem is opgelost door op mijn gsm   bij verbindingen   dan mobiele netwerken en dan Bellen via 4G SIM1  deze uit te zetten, dit gaat alleen als je niet aan het bellen bent of gebeld word.

Eigenaardig dat maar bij een enkel telefoon nummer is,    en weet ook niet wat de gevolgen zijn dat ik 4G SIM1 uit laat staan.


Dus eigenlijk nog niet opgelost want 4G SIM1 staat altijd uit bij mij en weet daarvan de gevlogen niet


Ah dat is wel merkwaardig inderdaad, ik heb geen idee waarom specifiek 1 nummer daar moeite mee zou hebben.
Als je VoLTE uit hebt staan bel je via 2G en dat moet ook gewoon goed werken


Nee niet echt een bevredigend antwoord  

Ik weet niet wat VoLTE is dus a.u.b. geen technische termen gebruiken maar iets wat voor mij wel te begrijpen is. 

Alles werkt tegenwoordig op 4G dus als dit niet werkt zou dit duiden op een probleem wat maar niet word opgelost.

Het tegen telefoon nummer heeft ook al een nieuwe chip gehad dan zou het opgelost moeten zijn.

Jammer dat door KPN niet word getraceerd, wel verkopen maar daarna slechte respons.
zijn er geen technische mensen die dit kunnen oplossen.

zeer ergerlijk dat ik hier al zo lang mee bezig ben en maar niet word opgelost.

 

 


VoLTE (voice over LTE) is bellen via 4G, heeft degene die jou belt hier ook al contact over gehad met zijn/haar provider?

Je kunt hier een ticket voor aan laten maken bij mijn telefonische collega's op 0800-0402, zij hebben daarvoor ook het nummer van de beller nodig en een paar voorbeelden van oproepen wel en niet gelukt zijn.


ja de beller heeft ook al een nieuwe simkaart gekregen deze zou te oud zijn  echter ook dit hielp niet 

ik weet niet of ik dit nummer kan vermelden want volgens mij is deze

het openbaar 

ook hij heeft contact gehad is namelijk ook bij KPN

zodra ik 4G weer aanzet gaat het mis en alleen naar zijn nummer tot nu toe 

dus als deze belt word gelijk beeindigd als ik oppak