Skip to main content
Antwoord

Deadline van vier weken levertijd voor iPhone 17 verloopt morgen

• October 23, 2025
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Het zal mij benieuwen wat het bericht gaat zijn…

ik zie dat de ‘verwachte’ levertijd steeds verder opschuift…

nog effe en dan annuleer ik mijn bestelling maar denk ik…

als dat ding net leverbaar is, en KPN weet dat al lange tijd…

dan zou je bij bestellen niet eens de optie mogen krijgen…

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@John Kooijman ,

Zoals je wellicht hebt gemerkt, ben jij niet de enige die dit nieuwe toestel maar wat graag wil hebben. Omdat je graag wilt weten wanneer je jouw toestel kunt verwachten, heeft KPN een speciale pagina ingericht: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone. Deze pagina had je volgens mij zelf ook al gevonden.

Belangrijk om te weten bij de informatie op deze pagina: het gaat hier om een schatting. Ze schatten dus dat jouw toestel leverbaar is als deze vóór 19 september is besteld. Maar de werkelijkheid kan hiervan afwijken. Dit is namelijk afhankelijk van de voorraad, de levering vanuit Apple en de moment van bestelling.

Houd daarom jouw bestelstatus in de gaten voor een actuele leverdatum: mijn-bestelling.kpn.com.  Je krijgt van KPN een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is. Tot die tijd is het helaas nog even geduld hebben.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@John Kooijman 

Welkom op de community van KPN.

Om je goed te kunnen helpen, zou het handig zijn als je nog even vermeld om wat voor bestelling het gaat? welke merk toestel en welk model?

Met wat je nu schrijft kunnen we werkelijk niets, want we lezen alleen wat schrijft en daar moeten we het letterlijk mee doen.

Dus graag even antwoord op mijn vragen, zodat we je alsnog goed kunnen helpen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • October 24, 2025

Staat gewoon in de tag.

iPhone 17 Pro Max Deep Blue 512GB.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hallo ​@John Kooijman ,

Zoals je wellicht hebt gemerkt, ben jij niet de enige die dit nieuwe toestel maar wat graag wil hebben. Omdat je graag wilt weten wanneer je jouw toestel kunt verwachten, heeft KPN een speciale pagina ingericht: Zo bekijk je de verwachte levertijd van je nieuwe iPhone. Deze pagina had je volgens mij zelf ook al gevonden.

Belangrijk om te weten bij de informatie op deze pagina: het gaat hier om een schatting. Ze schatten dus dat jouw toestel leverbaar is als deze vóór 19 september is besteld. Maar de werkelijkheid kan hiervan afwijken. Dit is namelijk afhankelijk van de voorraad, de levering vanuit Apple en de moment van bestelling.

Houd daarom jouw bestelstatus in de gaten voor een actuele leverdatum: mijn-bestelling.kpn.com.  Je krijgt van KPN een seintje als jouw nieuwe toestel onderweg is. Tot die tijd is het helaas nog even geduld hebben.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@John Kooijman, ik zie dat Noordzee en Michel je al op weg hebben geholpen. De laatste reactie legt de situatie goed uit, daar kan ik weinig aan toevoegen. Hoe de bestelstatus in de gaten, en zodra je bericht krijgt is het nieuwe toestel onderweg.