Skip to main content

Ik wil graag dat jullie het deblokkadeslot op mijn sms diensten openen, zonder te moeten hangen in een wachtrij van de telefonische klantenservice om vervolgens iemand te spreken die niet voldoende op de hoogte is dat er ook maar zoiets als een deblokkadeslot BESTAAT. Net als HIER eigenlijk....alvast bedankt 😅

Hoi, MariElise, welkom terug op het forum 👌

Tja, de blokkade is te deblokkeren inderdaad.

Maar hier hang je 5 dagen in de wachtrij….

En aan de telefoon misschien een half uurtje?

Wil je hier blijven hangen dan is het fijn voor de moderator die hier dan komt als je gegevens al in je forumprofiel staan: NAW, mobiel klantnummer, mobiel telefoonnummer en laatste 4 cijfers IBAN waar de rekening mee betaald wordt. Dat laatste kan in vak persoonlijke opmerkingen.

https://forum.kpn.com/settings/profile .

De moderators hier zijn WEL goed op de hoogte overigens 🙂


Hoi @MariElise1. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat onze klantenservice jou niet heeft verder geholpen. Helaas mag ik jou hierin niet verder helpen en wil je daarom vragen om nog eens met onze klantenservice te bellen. Zij hebben alleen de mogelijkheid om na een verificatie sms deze blokkade te verwijderen. Ik heb een notitie achtergelaten in jouw dossier met een uitleg wat er moet gebeuren, zodat je deze keer zeker verder geholpen kan worden. Laat je mij weten of het is gelukt. 


@MariElise1 Is het inmiddels gelukt om de blokkade te laten verwijderen door onze klantenservice?


Reageer