Skip to main content

Beste KPN,

Mijn simkaart is geblokkeerd, maar ik kan hem niet deblokkeren. Ik heb mijn puk/pin code te vaak ingevoerd. Zouden jullie mij kunnen helpen mijn simkaart te deblokkeren? 

Groetjes. 

Hoi @finn.jutting. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw simkaart geblokkeerd is. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Zodra ik je gegevens heb kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!


Hoi@finn.jutting. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw simkaart geblokkeerd is. Zou je het KPN Forum profiel willen aanvullen met jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Zodra ik je gegevens heb kan ik het verder voor je uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? Ik hoor graag van je!

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je jouw simkaart via een andere weg hebt laten deblokkeren. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

 


Reageer