Skip to main content

Ik merk op dat het signaal in Amsterdam Zuid bijzonder slecht is. Aan de Boelelaan is er geen 5G. Binnen heb je 6 mbps down  snelheid.  Op Amsterdam Zuid is de snelheid 2mbps.  De snelheid ook niet  consistent. Ik heb op Open Signal gekeken en zie heel toevallig dat Vodafone en Odido hogere snelheden hebben gemiddeld. Dit is bijna overal anders, want KPN heeft dan de hoogte snelheid. Dus ik concludeer dat KPN haar zendmasten onvoldoende capaciteit of bereik hebben in dit gebied. 

Hoi @K P N TR . We proberen overal een goede dekking te realiseren.  Wat voor snelheden haal je buiten? En is dit iets wat je met verschillende telefoons hebt geprobeerd?


Hoi @K P N TR . We proberen overal een goede dekking te realiseren.  Wat voor snelheden haal je buiten? En is dit iets wat je met verschillende telefoons hebt geprobeerd?

Hi, dankjewel voor je reactie. 80 procent van mijn rit haal ik wel gewoon snelheden van 20 tot en met 200 mbps. Ik heb dit niet met andere telefonen geprobeerd, maar ik heb een 14+.Dat zegt veel.  Anderen zouden in principe ook hetzelfde moeten ervaren.


We zijn een beetje afhankelijk van het aantal meldingen.  

Als je belt met 0800 0402 kun je een zogenaamde dekkingsklacht indienen.  Als er nou meerdere klachten vanaf een locatie komen, dan zal er sneller naar de configuratie van de masten en capaciteit gekeken worden.

En uiteraard zal men proberen om jouw toestel als boosdoener uit te sluiten. 


Reageer