Skip to main content

Voor €150 euro de maand verwacht ik heel wat betere netwerk en service dan wat ik nu krijg.

Regel een keer jullie stomme netwerk , ben er schijt ziek van.

Ik heb een abbonement afgesloten voor 5G maar het beste waar ik op kan hopen is "4G+" met 1 max 2 streepjes. wat is dat voor oplichterij?

Verkoop geen pakketten als je , je eige niet ken houden aan de voorwaarden. Simpel.

Regel jullie issues anders eis ik een compensatie, want ik krijg niet de diensten waar ik wel voor betaal.

En kom niet met een nonsenserij antwoord aub.

Iemand mag opdraaien voor dit en diegene ben ik niet. Hoe kan het zijn dat KPN geld pakt op mij dmv abbonement maar vervolgens ook geld bespaard en dus winst extra pakt op mij door minder service aan te bieden.

Dat is een win-win voor KPN en helemaal niks voor mij. Dat is belachelijk.

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Wat zegt de dekkingskaart over de te behalen snelheid in de regio waar u woont? 

Hoi ​@LS6. Goed dat je de moeite neemt om een post te plaatsen in de KPN Community. Aan je bewoordingen te zien ben je er behoorlijk klaar mee dat je geen degelijke 5G-snelheden kunt halen. Daar kan ik wel inkomen. 

@Ik_Combineer geeft er al even een voorzetje op; Speelt deze problematiek alleen op je thuislocatie of heb je hier ook last van als je onderweg bent? Je kunt de dekkingskaart even controleren of je binnenshuis ook een goede dekking zou moeten hebben. Helaas is hier niet gelijk een hapklare oplossing voor beschikbaar. Daarom vraag ik je ook om een paar dingen te proberen en te testen:

• Doe eens een speedtest om te controleren wat je internetsnelheid is via 4G/5G. Dan heb je al een beter beeld van wat voor snelheid je precies haalt. 
  • Als je ook buitenshuis problemen hebt, probeer dan eens je simkaart in een ander toestel. Dan kun je testen of de problemen blijven bestaan. 
  • Probeer nog eens de mobiele netwerkinstellingen te resetten op je telefoon. Lees op deze websites voor Android en de iPhone hoe je dit uitvoert. 

Bij blijvende problemen, zowel thuis als ook onderweg, kunnen we je natuurlijk wel verder helpen. Dan raad ik je aan om een terugbelafspraak te maken met onze klantenservice. Zij kunnen dan met jouw bevindingen een ticket aanmaken voor de Technische Dienst en deze afdeling kan dan verder onderzoek met je doen. 

Reageer