Skip to main content

Ik deel automatisch elke 1ste van de maand met mijn vrouw en jongste dochter. Ikzelf en de oudste hebben een unlimited bundel. Door een technisch storing lukte het kennelijk niet op 1 apri, maar nu nog steeds kan ik niet en geeft het systeem aan dat ik maar 50 mb heb op te delen. Dit is hoogst irritant en heb al herhaaldelijk issues gehad met vorige versies van de app. Hoewel de recente update wel goed leek.

Nu heeft hebben dus geen mb's en zijn ze slechter bereikbaar op werk/school.

Hoi @Maarten1974. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om (automatisch) MB's te delen. Heb je zelf al in MijnKPN gekeken of de Combineer voordelen nog actief zijn? Ik zoek dit graag verder voor je uit. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummers achterlaten in het KPN Forum profiel? Alle mobiele nummers kan je kwijt in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt dan hoor ik dat graag. 😊


Hi Vikash, klopt. Al die zaken had ik al geprobeerd. Heb gebeld met de Servicedesk en probleem is opgelost. Bleek een foutieve registratie van de nummers en onderling delen.

Maar werkt weer dus okay!


Wat goed om te lezen dat het inmiddels weer werkt!