Skip to main content

De Apple watch van mijn dochter werkt al een tijd niet meer op 4G. Ik heb inmiddels verschillende adviezen opgevolgd die allemaal nog niet gewerkt hebben. Verwijderen esim en opnieuw installeren werkte niet. Het laatste advies was het opzeggen van het Multisim abonnement en daarna weer aanvragen. Ook dat werkt niet, ik krijg nog steeds de melding: Deze Multisim is al in gebruik op een andere smartwatch. De Multisim is wel verdwenen uit de KPN app, maar ik heb hier geen SMS bevestiging van gehad. Haar 4G Apple Watch deed het overigens eerst wel en mijn dochter heeft nooit een andere 4G Apple watch gehad. Ik zie hier regelmatig KPN medewerkers die dit probleem wel weten op te lossen, zou dat voor ons ook kunnen?

Hoi @Leichim .  Wat een vervelende situatie.

Alles waar ik je mee kan helpen zijn twee hele uitgebreide kennisbank artikelen waarin alles uitgelegd staat:

https://community.kpn.com/kennisbank%2Dmobiel%2D139/multisim%2Dbij%2Dkpn%2D584579

 

Als het daarna nog niet lukt, is mijn advies om met 0800 0402 te bellen en je stap voor stap te laten begeleiden naar een oplossing.

 

 


Reageer