Hello allemaal,
Ik heb mijn Appel watch 9 gereset. Vervolgens probeerde ik Multisim opnieuw te activeren, maar kreeg ik deze foutmelding. Kunt u mij helpen?
Hello allemaal,
Ik heb mijn Appel watch 9 gereset. Vervolgens probeerde ik Multisim opnieuw te activeren, maar kreeg ik deze foutmelding. Kunt u mij helpen?
Ik heb hetzelfde probleem.
Admin: Reactie samengevoegd met je eigen topic
Hallo
Je kunt hiervoor bellen met 0800-0402. Zij maken dan voor jou een ticket voor een technische afdeling die jouw gegevens kan “resetten”.
Hoi
Als dit niet werkt, dan inderdaad even bellen met 0800 0402. Mijn collega kan dan de multisim verwijderen zodat jij deze opnieuw kunt installeren.
Hoi
Als dit niet werkt, dan inderdaad even bellen met 0800 0402. Mijn collega kan dan de multisim verwijderen zodat jij deze opnieuw kunt installeren.
Mijn probleem is opgelost, bedankt voor je hulp.
Ik had hetzelfde probleem. Vanmorgen met KPN gesproken en zij hebben mijn Multisim abo verwijderd. Nu kon ik het abo opnieuw toevoegen aan mijn watch.
Maar ik hou al de hele dag de melding “Activeren”.
Ik zie een e-sim die niet in gebruik is? Ik durf deze niet te verwijderen, ben bang dat ik dan weer met KPN moet bellen. Ik kan hem namelijk wel verwijderen maar krijg dan onderstaande melding en durf hem dan niet te verwijderen omdat dit niet overeenkomt met de omschrijving van Denise.
Wat te doen?
Je kunt hiervoor dan toch het beste bellen met de klantenservice
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.