Zoals in de titel vermeld loop ik tegen de foutmelding “Deze Multisim is al in gebruik op een andere smartwatch” aan wanneer ik multisim wil activeren op mijn Apple Watch. Dit speelt bij mij al ruim half jaar sinds ik nieuwe iphone heb (en op de oude iphone multisim niet correct ontkoppeld had). Destijds gebeld met klantenservice maar probleem was toen niet opgelost. Nu ik binnenkort echt de functie nodig heb om watch zelfstandig te gebruiken maak ik dit topic aan voor hulp.
Na meerdere topics te hebben gelezen over dit onderwerp ben ik er achter gekomen dat mijn multisim in nog een ander systeem van KPN ontkoppeld dient te worden (meer nog dus dan klantenservice half jaar geleden gedaan had). Op dit forum zijn enkele kpn-medewerkers actief die weten wat ik bedoel. Zie o.a. dit topic:
Zou een van de Kpn-medewerkers op dit forum mij op dezelfde manier kunnen helpen als de persoon in bovenstaand topic? Zit er namelijk niet op te wachten dat ik opnieuw klantenservice moet bellen met de kans dat ik weer iemand tref die niet weet hoe dit (relatief weinig voorkomende) probleem opgelost moet worden. Heb mijn relevante gegevens aangevuld in mijn profiel en geef hierbij uiteraard toestemming om mijn multisim in alle systemen te ontkoppelen.
Alvast hartelijk bedankt voor de hulp!