Skip to main content
Beantwoord

Doorschakelen mobiele (prepaid) telefoon, naar mobiele telefoon met abonnement

• January 3, 2019
  • 3 reacties
  • 3552 keer bekeken

Ik wil mijn KPN Prepaid telefoon laten doorschakelen naar mijn KPN Mobiele Onbeperkt bellen telefoon.

Ik gebruik daarvoor **21*0612345678# maar krijg de (fout) melding:

Oproep doorschakelen verbindingsprobleem of ongeldige mmi-code.

Doe ik iets verkeerd? Zo nee, hoe kan ik e.e.a. oplossen.

MvG,
Peter

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Beste antwoord door Vikash van KPN

Ik heb het toch even voor de zekerheid nagevraagd. Met een Mobiel Prepaid toestel kun je jouw mobiele nummer alleen naar je voicemail doorschakelen. Helaas kan je een prepaid nummer niet doorschakelen naar een ander mobiel nummer. Mijn excuses voor de verwarring.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Goedemiddag @PW1969. Welkom op het forum! Als het Prepaid nummer direct wil doorschakelen gebruik je **21*nummer# [zendtoets]. Je kan het ook op het toestel zelf instellen. Op deze pagina kan je bekijken hoe je dit doet. Laat je mij weten of het gelukt is?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 4, 2019
Beste,

**21*nummer# [zendtoets] heb ik gedaan, maar ik krijg de (fout) melding:

Oproep doorschakelen verbindingsprobleem of ongeldige mmi-code.

Deze melding krijg ik ook wanneer ik de instructies op de doorgegeven pagina volg.

De vraag blijft dan ook: Hoe kan ik e.e.a. oplossen....

MvG,
PW

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 4, 2019
Ik heb het toch even voor de zekerheid nagevraagd. Met een Mobiel Prepaid toestel kun je jouw mobiele nummer alleen naar je voicemail doorschakelen. Helaas kan je een prepaid nummer niet doorschakelen naar een ander mobiel nummer. Mijn excuses voor de verwarring.