Skip to main content

Beste Allen,

Ik heb op diverse manieren en telefoonnummers mijn telefoon proberen door te schakelen, echter werkt geen een manier.. 

telefoon via instellingen proberen door te schakelen (iPhone) komt in status balk doorschakel icoon te staan, maar helaas na de test blijf toe telefoon over gaan.

Zo ook bij de poging *21, als je dit insteld, komt er te staan dat alles geslaagd/goed is ingesteld, maar helaas bij een test blijft de telefoon over gaan…

ook telefoon meerdere malen opnieuw opgestart.  

Vanalles geprobeerd, tot ergernis toe😅 wie o wie weet wat ik moet doen? 
 

Alvast bedankt voor uw actie/reactie! 
mvg Ronald 

Hallo @Ronald Remmers misschien heb je iets aan onderstaande link:

Mobiele telefoon doorschakelen aan- of uitzetten | KPN

Succes.

 


Wat zuur zeg dat dit zo moeizaam gaat @Ronald Remmers 😥

Ben je nog wat opgeschoten met de link van JanD?


Niet testen met het nummer waar náár doorgeschakeld is. Dan wordt de doorschakeling namelijk genegeerd!


Wat zuur zeg dat dit zo moeizaam gaat @Ronald Remmers 😥

Ben je nog wat opgeschoten met de link van JanD?

Ja schiet niet echt op😅 maar nee helaas die site had ik ook gevonden, die ben ik helemaal afgegaan.


Niet testen met het nummer waar náár doorgeschakeld is. Dan wordt de doorschakeling namelijk genegeerd!

Nee dat ook niet geprobeerd inderdaad, meerdere nummers geprobeerd 


Hallo @Ronald Remmers misschien heb je iets aan onderstaande link:

Mobiele telefoon doorschakelen aan- of uitzetten | KPN

Succes.

 

Nee helaas, die geprobeerd maar geen succes helaas, alles geprobeerd. Toch eens langs de winkel denk ik.. 


Hmm, vreemd dit 🤔

Heb je de mogelijkheid om jouw simkaart in een ander toestel te testen? Ik ben heel benieuwd of het dan wél goed gaat!


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!