Skip to main content
Beantwoord

Dubbel betaald KPN mobiel toestel

• January 9, 2020
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Goedemorgen

ik heb op 30 november een Samsung s10 gekocht en direct betaald via i deal 601 euro

vandaag 9 januari is er weer een bedrag van 580 euro van mijn rekening afgeschreven dus ik heb nu 

twee keer voor mijn toestel betaald. Wilt u mij dit bedrag retourneren 

Beste antwoord door Nadia

Je ontvangt een creditering, @Jilles11. Excuses voor het ongemak :tired_face:
Heel veel plezier van je nieuwe toestel!  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 10, 2020

Hey @Jilles11, welkom op het KPN forum. Dat is niet de bedoeling! :scream: Uiteraard krijg je het teveel betaalde geld terug. Je ontvangt van mij een privébericht met een mailadres. Zou je het betaalbewijs van je iDEAL-afschrijving naar mij willen sturen? En, om je gegevens in te zien heb ik de: naam van de contractant, postcode + huisnummer en mobiele nummer nodig. Wil je die aanvullen in je forumprofiel? Ik hoor graag van je :)

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • January 13, 2020

Hey @Jilles11. heb je mijn bericht nog gelezen? Ik help je graag. Hoop snel van je te horen :) 

Erwin van KPN
Moderator

We hebben je mail met de gegevens ontvangen, @Jilles11 .  Ik neem het vandaag even over van @Nadia .

Ik stuur je gegevens naar een collega en we gaan proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 18, 2020

Je ontvangt een creditering, @Jilles11. Excuses voor het ongemak :tired_face:
Heel veel plezier van je nieuwe toestel!