Skip to main content
Beantwoord

Dubbele buitenland bundel annuleren

• December 24, 2024
  • 1 reactie
  • 24 keer bekeken

Ik heb per ongeluk een buitenlandbundel dubbel besteld. Kan ik één hiervan annuleren? 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@JozV. Welkom op de KPN Community! Waar gaat de reis naartoe? 

Het is zuur je per ongeluk 2x een bundel hebt aangezet en je hebt er waarschijnlijk maar eentje nodig. Ik wil je dan aanraden om even te bellen met onze klantenservice wanneer de 31 dagen voorbij zijn. Dan is duidelijk of je de tweede bundel hebt gebruikt of niet en dan kun je met de medewerker overleggen of je één van de bundels terugkrijgt. Annuleren gaat helaas niet. 

Via een terugbelafspraak kun je dan op een gewenst moment contact zoeken met ons. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 27, 2024

Hoi ​@JozV. Welkom op de KPN Community! Waar gaat de reis naartoe? 

Het is zuur je per ongeluk 2x een bundel hebt aangezet en je hebt er waarschijnlijk maar eentje nodig. Ik wil je dan aanraden om even te bellen met onze klantenservice wanneer de 31 dagen voorbij zijn. Dan is duidelijk of je de tweede bundel hebt gebruikt of niet en dan kun je met de medewerker overleggen of je één van de bundels terugkrijgt. Annuleren gaat helaas niet. 

Via een terugbelafspraak kun je dan op een gewenst moment contact zoeken met ons.