Skip to main content

Ik ben deze week in zowel de VS als in een ander land buiten de EU. In eerste instantie heb ik een databundel gekocht die in ieder geval in het andere land werkt maar volgens mij ook in de VS zou moeten werken (data only) , in de VS leek het erop dat het niet werkte dus heb ik de specifieke VS Canada bundel van 25 euro ook gekocht. Intussen ben ik in het andere land en zie dat mijn VS / CAN bundel niet is gebruikt maar alleen de databundel die ik in eerste instantie had gekocht. Op zich was dat ook de bedoeling , maar nu heb ik die VS / CAN bundel voor niks betaald. Kan in deze (ongebruikt) gecrediteerd krijgen?

Hallo @mschuurman 
Bel met KPN op 0800-0402 als je terug bent in Nederland, dan kan de medewerker uit coulance de kosten van de ongebruikt verlopen bundel restitueren.


De klantenservice van je mobiele provider kan je verder helpen en mogelijk een creditering regelen voor de niet-gebruikte bundel, of je informeren over andere mogelijke oplossingen. Zorg ervoor dat je eventuele bewijzen van aankoop bij de hand hebt, zoals facturen of transactieoverzichten, om het proces te vergemakkelijken.  

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels