Beste leden,
Mijn S23 icm. een KPN abonnement wil ik graag weer werkend krijgen met de online services in mijn auto.
Tot een week of 3 geleden werkte het allemaal prima: zowel via een wifi hotspot als bluetooth tethering. Ineens werkte het hele gebeuren niet meer en lijkt het wel alsof de telefoon het DUN protocol niet meer doorgeeft. In de instellingen van de auto, kan ik namelijk zien welke protocollen de telefoon wel en niet doorgeeft. DUN is altijd grijs (ofwel niet werkend). Ik heb al contact gehad met de dealer en deze heeft mij tips gegeven waar het veelal misgaat. Met de auto lijkt verder niks mis, want via de thuis wifi komt hij wel online. Dan ga je zoeken naar de toegangspunt instellingen, deze heb ik dus veranderd door bijv DUN toe te voegen aan het APN protocol. Ook niet. De boel op portalmmm.nl zetten lijkt ook niet te werken. Het hele toegangspunt heb ik ook meermaals gereset, naar standaardwaarden.
Het gekste is dus dat er zonder (door mij) iets te veranderen, ineens geen verbinding te krijgen is. De 5G op het toestel zelf werkt probleemloos.
Heeft iemand enig idee of dat DUN protocol een instelling is in de S23 of zou KPN dit blokkeren omdat ik de verbinding ben gaan delen met de auto?