Hi, ik heb een DUO sim aangevraagd en ontvangen (met nummerbehoud). In de envelop zitten 2 simkaarten. Ik heb de simkaart(en) geactiveerd. 1 simkaart daarvan doet het wel en de andere niet. Hoezo doet de ene het wel en de andere niet? of doe ik iets verkeerd bij het instellen? Vriendelijke groet.
Hi Romy8,
Je weet dat je er maar 1 tegelijk kan gebruiken?
Bij een duosim krijg je 2 simkaarten voor hetzelfde telefoonnummer. Die kan je dan in 2 apparaten doen, zoals een smartphone en een carkit. Goed om te weten:
-
Je kan de 2 simkaarten niet tegelijk gebruiken. Het ene apparaat werkt alleen als 't andere op vliegtuigstand of uit staat.
-
Je mag duosim niet in een tablet gebruiken.
Heb je de 2de sim ook geprobeerd in het toestel dat met de 1ste wel werkt?
Als die het daarin ook niet doet dan kan je contact opnemen met de klantenservice en om een nieuwe set DUO sims vragen.
Bedankt voor jullie reacties!
De simkaarten doen het gewoon allebei! Inderdaad moet je dan 1 van de 2 telefoons uit hebben. Dat wist ik en had ik ook gedaan, maar het lag aan de instelling van 1 telefoon, waardoor het niet werkte. Alles doet het nu en werkt goed!
Fijn dat het nu werkt Romy
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.