Skip to main content

Hallo! Ik ben recent overgestapt van Vodafone naar KPN en heb gekozen voor Nummerbehoud en een nieuw toestel(S23 Ultra dus E-sim 'waardig'). Voordat mijn nummer overgezet werdt gebruikte ik de physieke SIMkaart van Vodafone in mijn nieuwe toestel en dit werkte natuurlijk. Voordat mijn nummer overgezet werdt kreeg ik al een E-mail waarmee ik mijn abbonement aan mijn toestel kon koppelen en dit heb ik toen succesvol gedaan.

 

Toen mijn nummer overgezet werd kon ik alleen niets meer met mijn abbonenent(geen mobiele data, SMS of bellen). In de app staat dat ik mijn E-sim kan activeren alleen geeft deze een foutmelding aan, en bij de optie nieuwe E-sim activeren heb ik een code nodig die per SMS gestuurd wordt naar mijn nummer(waar ik dus nu niet meer bij kan). In de instellingen van mijn telefoon wordt ook aangegeven dat er geen E-sim gevonden kan worden.

 

Hoe moet ik nu verder? Is er een manier om toch nog mijn E-sim te activeren of moet ik dan gewoon weer een physieke gebruiken?

 

Alvast bedankt! 

@Joran Jiskoot  Voor een snelle reactie kun je beter de klantenservice bellen 0800-0402 spreek in dat je medewerker wilt spreken.

Laat je hier even weten hoe het afgelopen is 


@Joran Jiskoot Welkom op het forum. 

Wat lastig dat je problemen hebt met je e-simkaart. 

Op het moment dat de e-sim opnieuw geactiveerd moet worden en het lukt niet om de sms te ontvangen is een fysieke simkaart inderdaad de (tijdelijke) oplossing. 

Een nieuwe simkaart kun je het snelste halen in de KPN winkel. Ook kun je het doen zoals @jimny zegt: 

@Joran Jiskoot  Voor een snelle reactie kun je beter de klantenservice bellen 0800-0402 spreek in dat je medewerker wilt spreken.

Laat je hier even weten hoe het afgelopen is 

Mocht dat allebei niet lukken. Kun je dan je forumprofiel invullen en hier een seintje geven als dit is gelukt? 

Dan ga ik uitzoeken wat ik kan doen!Â