Skip to main content

Per vandaag is mijn oude abo van Vodafone niet meer actief en start mijn KPN abo. Activeren van ESIM lukt niet. Blijft foutmelding geven. 

Maar doordat mijn oude abo niet meer actief is kan ik niet meer bellen of gebeld worden. Dus jullie kan ik ook niet bellen. 

Op het forum zie ik voorbij komen dat ik een fysieke simkaart moet bestellen. Maar dit lukt dus ook niet omdat ik geen sms kan ontvangen.

Dichtstbijzijnde kpn winkel is 35km rijden dus dat is ook geen optie voor mij.

 


Hoi @IRIS89, welkom hier.

Wat balen dat het niet lukt met het activeren van de e-sim. Het is niet fijn om onbereikbaar te zijn. Nu zoek je naar een oplossing, maar ook dat gaat niet soepel omdat je niet kan bellen en geen sms kan ontvangen. 

We zijn nu een aantal dagen verder, ik hoop dat je inmiddels netwerk hebben. Mocht je nog geen nieuwe simkaart hebben, dan hoor ik het graag van je.


Ik heb nu exact hetzelfde probleem, houdt al 3 dagen aan. Wat was uiteindelijk de oplossing?


Hoi @VivianVanVianen, dat wordt dan eerst een fysieke sim. Het snelste haal je deze bij een van onze winkels. Dan krijg je hem direct geactiveerd mee. Of je kan online een vervangende simkaart aanvragen, deze krijg je dan opgestuurd.


Reageer