Skip to main content

Vandaag is mijn E-sim abonnement ingegaan, ik krijg deze niet gekoppeld in MijnKPN en/of de KPN-app.
Ik moet postcode, huisnr, klantnr en laatste 3 cijfers IBAN invoeren en dan zie ik melding: 

Je hebt niet de juiste gegevens ingevuld. Controleer je gegevens en probeer het opnieuw.

 

HELP!!!
Ik kan dus nu ook niet bellen naar de klantenservice

 

Hi @GGtje en welkom op het forum! 

Wat zuur dat het activeren niet lukt. 😥 Mocht het nog niet opgelost zijn, heb je dan ook een ander apparaat geprobeerd? 
Wanneer het om een nieuw abonnement met e-sim gaat dan werkt het als volgt:

  • Je ontvangt na je bestelling een e-mail waarmee je jouw KPN ID kunt aanmaken.
    Als je daarna ingelogd bent in de MijnKPN app hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen.

Mocht je nog geen KPN ID hebben:

  1. Maak een KPN ID aan
  2. Koppel je bestelling aan je KPN ID
  3. Download de MijnKPN app op het toestel waarop je e-sim wilt gebruiken en log in met je KPN ID.
  4. Volg de stappen om e-sim direct te downloaden

Als het niet lukt om de bestelling te koppelen, probeer het dan ook op een ander apparaat en/of via een andere webbrowser. Gaat het dan wel goed?
Controleer ook of de gegevens wel kloppen. Op je bestelbevestiging kun je zien om welke gegevens het gaat.

Hopelijk lukt het zo! Zo niet, laat het hier gerust weten. 🙂


Het is inmiddels gelukt na telefonisch contact met de helpdesk, met de telefoon van iemand anders, en toestel 2x opnieuw opstarten.


Fijn dat het gelukt is @GGtje en bedankt voor het terugkoppelen!