Skip to main content

Je KPN NL-account komt niet in aanmerking voor mobiele voorzieningen op je Apple Watch. Neem voor meer informatie contact op met KPN NL

Ā 

Admin: afgesplitst

Dit heb ik ook.ā€¦

hoe is dit op te lossen?


Zelfde probleem hier


Vereisten om KPN Multisim te kunnen bestellen en activeren

  • iOS versie 16.1
  • WatchOS versie 9.1, op een Europees model Apple Watch
  • Aanbiederinstellingen NL KPN & KPN NL 52.1
    • dit check je viaĀ InstellingenĀ >Ā AlgemeenĀ >Ā Info.Ā Scroll daarĀ naar beneden en kijk bijĀ NetwerkĀ enĀ Aanbieder. Zie je een ander nummer dan 52.1,Ā volg dan de stappen op de site van Apple om dit handmatig een update te geven:Ā Ā https://support.apple.com/nl-nl/HT201270.Ā 

Ā 

Hoe activeer ik KPN Multisim?

Heb je een geschikte Apple Watch Ć©n een mobiel abonnement bij KPN? DanĀ activeer je Multisimgemakkelijk zelf via de Watch-app op je iPhone:

  1. Open de Watch-app op je iPhone
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'
  5. Log in met je KPN ID
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'
  8. Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren

Heb je een Apple Watch met Multisim bij KPN besteld? Volg dan stap 1 t/m 3 en wacht tot de activatie is afgerond.
Ā 

Nog geen Apple Watch?Ā Bestel hier een Apple Watch met Multisim abonnement.

Ā 

Meer informatie:Ā 

Ā 


Ik zit op IOS 16.2 en WatchOS 9.2. Kan dat de reden zijn?


En mijn e-Sim heeft versie KPN NL 53.0


Bij mij hetzelfde probleem sinds gisteren.

Ben al in een Kpn-winkel geweest, ook daar lukte het de werknemers niet om dit in orde te krijgen. Ze hebben alles geprobeerd, een uur mee bezig geweest.Ā 

waarschijnlijk een bug tussen kpn en apple?

Ā 


Hetzelfde probleem hier..


Ook hier last van, klantenservice kan mij niet verder helpen. Iemand een oplossing?Ā 


Als iemand een oplossing heeft zal ik het ook heel graag willen horen, al bij een KPN winkel geweest en bij de klantenservice maar niemand die het weet..


het issue wordt hier ook besproken Ā»Ā Multisim bij KPN | KPN Community


Hoi allen,

Er ware wat issues met de multisim. Deze zijn inmiddels weer opgelost.Ā 

Update 29-12-2022

Wij de terugkoppeling gehad vanuit onze technische dienst dat het is opgelost.Ā Het verzoek is om het toestel opnieuw op te starten en dan de Apple Watch opnieuw te activeren.

Uiteraard horen we ook graag mocht het niet werken met zoveel mogelijk informatie en/of screenshots.Ā 


Ik had dit probleem totdat ik de update naar iOS 16.2 had uitgevoerd. Daarna lukte het om de multisim te activeren.