Skip to main content

Ik wil mijn E-sim kaart activeren op mijn Iphone 14pro en heb alle stappen op de KPN gevolgd. Wanneer de code gevraagd werd heb ik die ingevuld en daarna mijn simkaart verwijderd. Daarna volg ik all stappen en aan het eind krijg ik de melding dat E sim activeren niet gelukt is. Nu wilde ik het nog een keer proberen maar doet mijn normale Sim kaart het ook niet. Dus ik kan ook niet bellen. 

Ik ben dus nu op geen enkele telefoon bereikbaar, wat ik erg vervelend vindt. 

 

Beste @G Jan, welkom! Jammer om te lezen dat het niet zo goed gaat met het activeren van de sim. Voor dit soort vragen kan je het beste (met een ander toestel) bellen met 0800-0402. Mijn collega's kunnen direct meekijken en, indien nodig, actie ondernemen. Op het forum heb je contact met de community, die vooral bestaat uit andere klanten. KPN moderators zijn ook actief, maar, zoals je merkt, kan het even duren voordat wij aan een topic toekomen.

 

Dat gezegd hebbende: in dit topic vind je alles over de esim. Onder het kopje ‘Hoe activeer ik e-sim?’ lees je hoe dat moet. Mocht het niet lukken, dan zit er niets anders op om een nieuwe fysieke simkaart te activeren. Deze kan je het beste halen bij een KPN winkel (gratis). Neem in dat geval wel even je legitimatiebewijs mee. Je kunt ook via MijnKPN een nieuwe simkaart aanvragen, deze heb je dan binnen twee werkdagen in huis. Je kunt na het activeren van de fysieke sim, de activatieprocedure nog eens doorlopen. 


Het is inmiddels opgelost? dank voor de hulp!Â