Skip to main content

Nieuwe iPhone activeren simkaart lukt niet.  ESIM al verwijderd van oude iPhone.  Geen verificatie meer mogelijk 

Ik heb een nieuwe telefoon en heb problemen om hier mijn ESIM te installeren.  Heb de stappen gevolgd en de ESIM al van mijn oude toestel verwijderd.  Kan nu dus geen verificatie code ontvangen

 

Admin: topics samengevoegd


Hoi @Jelmerdeboer84, welkom hier. 

De verficatiecode is wel nodig om de e-sim te kunnen activeren. Er zit nu niets anders op dan een fysieke kaart te bestellen. Of ga even langs 1 van onze winkels, dan heb je meteen een werkende simkaart.

Maar ga er eigenlijk van uit dat je dat na 4 dagen al hebt gedaan en dat je weer bereikbaar bent. 


Heb hetzelfde probleem, abo overgenomen van andere provider met nummerbehoud.

KPN is dan niet zo slim om meteen een simkaartje te sturen (omdat sms-en niet meer gaat op het moment dat oude abo afsluit en overdraagt aan KPN).

Je zit dan in ‘niemandsland qua nummer, oude provider heeft die afgesloten, nieuwe provider moet nog geactiveerd worden.

Beetje jammer, nou moet ik weer wachten op een simkaart.. begrijp niet dat niemand dat bedenkt bij KPN.

De simkaart die nu onderweg is, kan ik die permanent houden?

Ben nu al weer klaar met dat e-sim geneuzel..


@Havee62, welkom hier. Snap ik volledig. Je kan de simkaart zeker blijven gebruiken. Kan je altijd nog naar e-sim mocht je dat willen.