Skip to main content

Ik ervaar hetzelfde probleem, met een toestel dat geschikt is (Google Pixel 6a). Meermaals geprobeerd, zonder succes en zonder mogelijkheid om een simkaart te gebruiken, dit slot is al in gebruik. Ik ben nu niet meer bereikbaar…

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt. 

Ik ervaar hetzelfde probleem, met een toestel dat geschikt is (Google Pixel 6a). Meermaals geprobeerd, zonder succes en zonder mogelijkheid om een simkaart te gebruiken, dit slot is al in gebruik. Ik ben nu niet meer bereikbaar...

Na vele pogingen is het alsnog gelukt.

Eenvoudig was dit niet..


@KC85 Welkom op het forum. Ik had even een nieuw topic voor je aangemaakt, maar fijn dat het dan toch gelukt is! Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten. 

 

Voor eventuele toekomstige meelezer, hier kun je meer info vinden over het downloaden en instellen van de e-sim:

 

https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim-downloaden-en-instellen.htm


Besten, 

Ik probeer ook de e-sim te installeren. In de app geeft het aan “Je hebt een onjuiste code opgegeven. Vraag een nieuwe code aan en probeer het opnieuw” Maar ik heb nergens een code ingevoerd, vanwaar dit bericht? Het vraagt alleen om postcode, klant nr en laatste 3 cijfer bank rek nr. En die zijn juist.

 

Via de chat wordt aangegeven dat ik ‘direct antwoord op mijn vraag krijg’ maar kom alleen in contact met een bot. Die dan weer aangeeft dat ik gebeld wordt. Maar dat kan natuurlijk niet, want abonnement is nog niet actief en ik ben dus niet bereikbaar. Hopelijk kan ik op deze manier snel met iemand in contact komen. 

Groet,


@LI_ Als je de verificatie sms niet binnenkrijgt dan is het lastig vrees ik. Dan kan je het beste even langs een KPN winkel in de buurt gaat voor een fysieke simkaart!