Skip to main content

Ik heb een nieuwe Applewatch en vergeten op de oude die ik niet meer heb mijn multisim te deactiveren. Hoe kan ik nu alsnog op nieuwe applewatch zorgen dat ik multisim heb?

Welkom op het forum van KPN @JvdS6119 

 

Dit zou je via de telefonische klantenservice of een moderator op het forum kunnen regelen.
Want de huidige multisim bij je mobiele abonnement, zou er als eerst uit je abonnement gehaald (gedeactiveerd) moeten worden, voordat je hem weer kunt downloaden en activeren op je nieuwe Appel Watch.

Telefonisch:

Bel met het (gratis) telefoonnummer van de telefonische klantenservice van KPN, via 0800 - 0402
Deze is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00 uur, en op de zaterdag van 8:00 tot 17:00 uur. (zondag en feestdagen gesloten).

Spreek nadat de voice respons stem heeft gevraagd waarvoor je belt, gewoon “opzeggen” in, en je wordt doorverbonden met de juiste afdeling.
Zei kunnen dan de huidige multisim als optie uit je abonnement halen.

Forum:

Vul je forum profiel volledig in, denk hierbij aan je klantnummer, 06-nummer, geboortedatum, postcode & huisnummer en in het veld persoonlijke opmerkingen de laatste vier cijfers van je IBAN Bankrekening in.
Deze gegevens zijn alleen voor jezelf en een moderator inzichtelijk!

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren voordat een moderator je vraag zal gaan behandelen, om de multisim te verwijderen.

 


Ik heb bovenstaande op mijn forumprofiel aangepast. is het nu dan zo dat KPN dit oppakt en mij hiervan op de hoogte houd en ik over een paar dagen weer kan bellen met mijn applewatch?


Hoi @JvdS6119 

Super dat je jouw forum profiel volledig hebt ingevuld, dan is dat in elk geval gebeurd.

Zodra jouw topic (jouw vraag dus) aan de beurt is, zal een KPN moderator via jouw (deze) topic antwoord teruggeven, hier krijg je dan vanzelf een melding van in je mailbox.
Aangezien de wachttijd op het forum tot enkele dagen kan duren, verwacht ik dat je ergens volgende week weer gebruik kunt maken van je Apple Watch.

Weet weet heb je mazzel, en wordt je eerder geholpen door een moderator, alleen kan ik je dat niet beloven uiteraard.


Hoi @JvdS6119. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist jouw huidige Multisim bij je mobiele abonnement gedeactiveerd. Als het goed is kan je nu weer zelf Multisim aanzetten op jouw nieuwe Watch. Laat je ons weten of het is gelukt?


Dank je.


ik heb de Ultra 2 gekocht en op mijn oude applewatch 9 multisim uitgezet. ultra 2 zegt dat op de oude (die ik nu heb verkocht) nog aanstaat. kunnen jullie nog 1x zoals 13 dagen geleden mij helpen om op afstand dit te wissen zodat ik met de Ultra 2 kan aansluiten?


Natuurlijk! Ik heb net je huidige Multisim opnieuw uitgeschakeld bij je mobiele abonnement.

 

 

 

 


ik kan n u echter niet op de nieuwe inloggen. krijg niet het icoontje van applewatch te zien.


Is het inmiddels wel gelukt of krijg je nog steeds geen Apple watch icoontje te zien? Wellicht lukt het wel met deze pagina hieronder?

 

https://support.apple.com/nl-nl/HT207578


Nee helaas werkt niet nog niet. Ook niet via de link.