Skip to main content

Hi, woon in Australie en wil een esim activeren met de kpn app. Wanneer ik de stappen volg krijg ik, na het invoeren van de bevestigings code, de melding : “Something went wrong”. S22 Ultra.

Heb alle troubleshoot stappen geprobeert die hier in het forum worden besproken, maar niets werkt. Connected to wifi, sim manager open while requesting esim in knp app, restart of phone, disable physical sim card, etc.  

Kan de esim niet worden geactiveerd vanuit het buitenland? 

What to do next? Appreciate your help.

 

'k Heb je even afgesplitst, @DanTheDutchMan, dat is makkelijker troubleshooten. Want e-sim activeren kan vanuit het buitenland, en het klinkt alsof je alles goed doet. Wil je jouw forumprofiel invullen? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, dan kijk ik mee.


Thanks Erik, heb het profiel ingevuld. 


Hi Erik, ik heb het nogmaals geprobeert vanavond en deze keer met succes. De esim is nu active. Geen idee of jij iets op de achtergrond gedaan hebt om dit werkend te krijgen. Bedankt in iedergeval voor jou snelle reactie. 

All the best! 


Waarom krijg ik mijn esim

niet actief in Duitsland 


Zorg dat je verbonden bent met een wifinetwerk, @iTV werkt niet. Probeer het dan nog eens. Een esim kan vanuit het buitenland geactiveerd worden.