Skip to main content

Heb voor het eerst e sim besteld gister wilde ik het over zetten nu blijkt dat je daarvoor een simkaart nodig hebt kan niet bellen gebeld worden lig al sinds gister stil met mijn bedrijf ik wil nu geholpen worden 

Bedrijf? Heeft u dan misschien een zakelijk abonnement? U kunt uw vraag dan beter stellen op het zakelijke forum:

https://zakelijkforum.kpn.com/


Telefonisch helpdesk zakelijk 

0800-0403 

Of ga binnen bij een kpn winkel 


Hallo Daniel, dat is natuurlijk een lastige situatie en ik hoop dat je inmiddels een oplossing hebt gevonden. Bellen of langs een KPN winkel gaan is in dit soort situaties dan vaak toch het snelst zoal Peter en Nick al aangeven. 


Het is ondertussen gelukt. Maar een beetje raar is het wel. Zonder sim kan je niet bellen, via andere telefoon contact gekregen met helpdesk. Dan kom je zo ver dat je de e sim kan instaleren moet je een SMS krijgen met verificatie code dat kan je niet ontvangen zonder simkaart. Dus is het niet mogelijk om hem te instaleren. Uiteindelijk in de winkel een simkaart gekregen en daar begreep ik dat de e sim eigenlijk alleen bedoelt is als dual sim voor de iPhone. Dan moeten ze dat wel duidelijk vertellen. 

 

Maar goed hij doet het, 

 

Dank voor de reacties


Fijn dat het dan toch is opgelost Daniel. Sorry dat het dan even wat voeten in de aarde heeft gehad maar post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!Â