Skip to main content

Goede morgen,

Gister is mijn abonnement omgezet naar kpn met nummer behoud. Krijg echter e sim niet gedownload. Telkens bericht : oeps er lijkt iets mis te gaan probeer het later nogeens. Via route instellingen telefoon ook hmgeen succes. Via website ook niet, ontvang namelijk geen SMS met verificatie omdat ik niet op het netwerk kan. Klanten service gebeld maar die kunnen niet helpen. Advies naar winkel  andaag maar moet gewoon werken. Tevens moet ik 24 uur bereikbaar zijn voor werk. Service kpn laat hier wat steken vallen.

 

Iemand miss een oplossing zonder dat ik naar een kpn winkel moet?

 

Groet Koen

Hoi @Koen Grimminck, welkom bij ons op het forum. Er gaat iets niet goed bij de activatie blijkbaar, wat precies kan ik met deze informatie ook niet zien. Ben je inmiddels bij een winkel geweest, of heb je via een andere weg contact gehad? Het forum is niet de snelste weg, als je bereikbaar moet zijn is het efficiënter om de winkel te bezoeken of ons te bellen (0800-0402).

Als het nog niet gelukt is, zou je dan jouw forumprofiel volledig kunnen invullen zodat deze gegevens er allemaal staan: postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN? Als je daarna een seintje geeft kan ik met je meekijken.