Skip to main content
Beantwoord

E-sim gebruiken met iPad Pro bij KPN

• June 24, 2025
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 24, 2025

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 24, 2025

Hi fijn dat je reageert kan ik waarderen, maar mijn vraag is, ik heb de nieuwe ipad pro van de week in huis. (Coolblue) maar kan ik dan bij KPN de e sim aanschaffen met abo overigens en deze in mijn aanstaande ioad instaleren

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 24, 2025

Dat is mogelijk, aangezien KPN deze in de shop heeft staan inclusief abonnement en e-sim. 

Mijn advies is dan om met jouw IPad naar een KPN-winkel toe te stappen en daar dan een abonnement af te sluiten.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@RobertCCZ welkom op de KPN Community! Zoals je merkt denkt de Community graag mee, dank daarvoor ​@Noordzee. Ik voorzie ook geen problemen mits het model iPad dit kan ondersteunen.

Nogmaals welkom en mocht je aanvullende vragen hebben stel ze dan gerust of neem een kijkje op onze kennisbank

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 26, 2025

Beste ​@RobertCCZ dat abo mag dan alleen een datasim zijn met een 097-nummer en niet met een 06-nummer en volgens mij is een e-sim als datasium alleen verkrijgbaar i.c.m. met een tablet die bij KPN gekocht is en niet verkrijgbaar als losse data e sim.

@Remco van KPN  en ​@Noordzee ???

Ik weet ook niet of het beste antwoord wel opgaat in dit geval omdat ​@RobertCCZ elders een tablet gekocht heeft en een lose e-sim nodig heeft voor datagebruik via 097.

Kort en bondig: KPN levert (nog) geen losse data e-sims met een 097 nummer.