Skip to main content
Beantwoord

E-sim geeft in nieuwe telefoon de melding dat het netwerk niet geactiveerd kan worden

  • 5 September 2024
  • 3 reacties
  • 29 keer bekeken

Ik heb mijn e-sim op mijn nieuwe telefoon overgezet, maar netwerk kan niet geactiveerd worden. Geen netwerk.

Nu kan ik niet bellen/gebeld worden 

 

Hoi @Ykielion 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat het activeren van de Esim op jouw smartphone niet wilt lukken, en je daardoor nu telefonisch niet bereikbaar bent.

Heb je de wel de juiste procedure gevolgd, voor het downloaden en activeren van de Esim?
Klik op de link, en je komt op de speciale pagina van Esim downloaden en activeren

Heb je dat gedaan, en werkt het nog steeds niet, dan raad ik je aan om even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
In de winkel kan een medewerker er dan voor zorgen dat je Esim geactiveerd wordt, en je vervolgens al bellend de winkel uit loopt.

Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.


Dank je voor je reactie. Heel vreemd,  maar de volgende ochtend had ik ineens wel contact met het netwerk. Lijkt dus aan het netwerk gelegen te hebben. Opgelost dus😅


Goed en fijn om te horen @Ykielion .
De Esim werkt nu dus, en dat is het belangrijkste.


Reageer