Skip to main content

Vanaf vandaag is mijn nummer vanaf een andere provider overgezet naar kpn.

Tijdens de laatste stap van het installeren van mijn e-sim krijg ik de foutmelding: Oeps! Er is iets mis gegaan, probeer het opnieuw. 

Ik heb ook andere opties geprobeerd voor het activeren, maar omdat daarvoor een SMS ontvang loop ik vast. 

Ik wil wel een gewone Simkaart ontvangen. Kunnen jullie mij verder helpen?

Hoi @Roy ten D 

Welkom op het forum van KPN

Vervelende situatie voor je.
Je krijgt een foutmelding bij het downloaden van de esim op je smartphone, via de Mijn KPN app.
Je zou als eerste kunnen proberen, om de Mijn KPN app van je smartphone te verwijderen en hem vervolgens weer te downloaden uit de app store.
Log dan opnieuw in met je KPN ID, en probeer het dan nog een keer!

Mocht dat niet werken of je krijgt dezelfde foutmelding te zien, dan raad ik je aan om morgen langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
Daar helpen ze je aan een nieuwe fysieke simkaart of een werkende esim op je smartphone, zodat je al bellend de winkel weer verlaat.

Als er nu een simkaart per post naar je wordt opgestuurd, is er een redelijke kans dat je de simkaart pas na Oud & Nieuw op de deurmat vindt (vanaf dinsdag 2 januari 2024), en dat wil je uiteraard niet lijkt mij.

Dus even langs de KPN winkel gaan, is momenteel echt de snelste optie!!
Oh ja! Vergeet niet een geldige legitimatie bewijs mee te nemen, want daar wordt om gevraagd in de KPN winkel.


Hoi Roy! Dat klinkt als een behoorlijke valse start van je abonnement 😞 . Is het nog gelukt met het activeren van jouw simkaart, ik zie dat Michel je goede tips heeft gegeven!