Skip to main content
Beantwoord

E-sim installeren naast gewone simkaart lukt niet in de VS

• 13 juli 2024
  • 2 reacties
  • 20 keer bekeken

Het lukt mij niet om een USA e-sim in mn iphone te krijgen naast mijn gewone sim van KPN.  

HELP! 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi @E sim USA, welkom hier. 

Ook ik ben benieuwd naar je antwoorden op de vraag van ikheetjeff, hieronder. Heb je overigens ook ons artikel gelezen over hoe je de e-sim kunt activeren

ikheetjeff schreef:

Even voor de zekerheid: je hebt een fysieke SIM kaart van KPN in je telefoon, en je wilt een E-SIM van een provider in USA koppelen aan je iPhone? 

Zo ja, kan je wat meer vertellen waar je precies tegen aan loopt? Foutmeldingen, screenshots etc: ik weet net zoveel als jij mij verteld.

Plan B is eventueel om weer na die provider te bellen/bezoeken. Misschien werkt die E-SIM alleen in USA telefoon’s ipv telefoons die in de EU zijn verkocht? 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

ikheetjeff
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 1061 reacties
  • 13 juli 2024
E sim USA schreef:

Het lukt mij niet om een USA e-sim in mn iphone te krijgen naast mijn gewone sim van KPN.  

HELP! 

@E sim USA Je had het beste een eigen topic aan kunnen maken, maar voor nu maakt het niet meer uit. 
Vervelend dat je e-Sim koppelen niet werkt. Even voor de zekerheid: je hebt een fysieke SIM kaart van KPN in je telefoon, en je wilt een E-SIM van een provider in USA koppelen aan je iPhone? 

Zo ja, kan je wat meer vertellen waar je precies tegen aan loopt? Foutmeldingen, screenshots etc: ik weet net zoveel als jij mij verteld.

Plan B is eventueel om weer na die provider te bellen/bezoeken. Misschien werkt die E-SIM alleen in USA telefoon’s ipv telefoons die in de EU zijn verkocht? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24413 reacties
  • Antwoord
  • 16 juli 2024

Hi @E sim USA, welkom hier. 

Ook ik ben benieuwd naar je antwoorden op de vraag van ikheetjeff, hieronder. Heb je overigens ook ons artikel gelezen over hoe je de e-sim kunt activeren

ikheetjeff schreef:

Even voor de zekerheid: je hebt een fysieke SIM kaart van KPN in je telefoon, en je wilt een E-SIM van een provider in USA koppelen aan je iPhone?