Skip to main content

Het lukt mij niet om een USA e-sim in mn iphone te krijgen naast mijn gewone sim van KPN.  

HELP! 

Het lukt mij niet om een USA e-sim in mn iphone te krijgen naast mijn gewone sim van KPN.  

HELP! 

@E sim USA Je had het beste een eigen topic aan kunnen maken, maar voor nu maakt het niet meer uit. 
Vervelend dat je e-Sim koppelen niet werkt. Even voor de zekerheid: je hebt een fysieke SIM kaart van KPN in je telefoon, en je wilt een E-SIM van een provider in USA koppelen aan je iPhone? 
 

Zo ja, kan je wat meer vertellen waar je precies tegen aan loopt? Foutmeldingen, screenshots etc: ik weet net zoveel als jij mij verteld.

Plan B is eventueel om weer na die provider te bellen/bezoeken. Misschien werkt die E-SIM alleen in USA telefoon’s ipv telefoons die in de EU zijn verkocht? 


Hi @E sim USA, welkom hier. 

Ook ik ben benieuwd naar je antwoorden op de vraag van ikheetjeff, hieronder. Heb je overigens ook ons artikel gelezen over hoe je de e-sim kunt activeren

Even voor de zekerheid: je hebt een fysieke SIM kaart van KPN in je telefoon, en je wilt een E-SIM van een provider in USA koppelen aan je iPhone? 
 

Zo ja, kan je wat meer vertellen waar je precies tegen aan loopt? Foutmeldingen, screenshots etc: ik weet net zoveel als jij mij verteld.

Plan B is eventueel om weer na die provider te bellen/bezoeken. Misschien werkt die E-SIM alleen in USA telefoon’s ipv telefoons die in de EU zijn verkocht? 

 


Reageer