Het lukt mij niet om een USA e-sim in mn iphone te krijgen naast mijn gewone sim van KPN.
HELP!
Het lukt mij niet om een USA e-sim in mn iphone te krijgen naast mijn gewone sim van KPN.
HELP!
HELP!
Vervelend dat je e-Sim koppelen niet werkt. Even voor de zekerheid: je hebt een fysieke SIM kaart van KPN in je telefoon, en je wilt een E-SIM van een provider in USA koppelen aan je iPhone?
Zo ja, kan je wat meer vertellen waar je precies tegen aan loopt? Foutmeldingen, screenshots etc: ik weet net zoveel als jij mij verteld.
Plan B is eventueel om weer na die provider te bellen/bezoeken. Misschien werkt die E-SIM alleen in USA telefoon’s ipv telefoons die in de EU zijn verkocht?
Hi
Ook ik ben benieuwd naar je antwoorden op de vraag van ikheetjeff, hieronder. Heb je overigens ook ons artikel gelezen over hoe je de e-sim kunt activeren?
Even voor de zekerheid: je hebt een fysieke SIM kaart van KPN in je telefoon, en je wilt een E-SIM van een provider in USA koppelen aan je iPhone?
Zo ja, kan je wat meer vertellen waar je precies tegen aan loopt? Foutmeldingen, screenshots etc: ik weet net zoveel als jij mij verteld.
Plan B is eventueel om weer na die provider te bellen/bezoeken. Misschien werkt die E-SIM alleen in USA telefoon’s ipv telefoons die in de EU zijn verkocht?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.