Skip to main content

Sinds gisteren is mijn zakelijke KPN nummer omgezet naar privé. Sim kaartje werkt niet meer en de e-sim wil niet installeren. Wat schets mijn verbazing…...ik kan alleen bellen voor service , want de geweldige chat functie heeft alleen een bot functie en je krijgt geen medewerkers te spreken.

Ik kan niet inloggen in mijnkpn app, want dat is 2 traps verificatie en ik krijg dus geen sms. 

Kortom, je komt geen stap verder….spijt dat ik voor e-sim heb gekozen

 

Beste en snelste oplossing is binnen lopen bij een KPN winkel, zij kunnen direct een SIM kaartje activeren welke nodig is om E-SIM te activeren. 
 

Mocht je in de toekomst je eventuele E-SIM deactiveren of kwijtraken is alleen een fysieke SIM de oplossing om weer een werkende telefoon te krijgen


Super, dat is een duidelijk antwoord. Dan weet ik tenminste wat ik het beste kan doen.

 


Hi @gewooneenvraag! Is het gelukt via een KPN winkel in de buurt de e-sim te laten activeren?


Hoi Bram, 

In de winkel was het met 5 minuten geregeld. Simkaartje erin en klaar. 

Nadeel is dus als de mobiel je enige telefoon nog is. Bij geen net service krijg je dus ook de sms niet binnen voor e 2 traps verificatie als je wil proberen om de e-sim via kpn online binnen te hengelen. Alhoewel ik in dit geval twijfel of dat überhaupt had gewerkt. Oplossing is dus gewoon naar de winkel gaan.