Skip to main content

Gisteren heb ik mijn nieuwe Galaxy S24 ontvangen die mijn Galaxy S22 vervangt. Na heel veel gestress met data overdracht heb ik eindelijk alles goed staan.
Het enige dat nog moest is registreren op het KPN netwerk. Op mijn Galaxy S22 heb ik een e-sim, die ik via de Mijn KPN app kon overzetten. Althans, dat dacht ik, aangezien die optie aanwezig was in de app.

 

Nu blijkt dat dit helemaal niet mogelijk is, hierdoor is mijn registratie op mijn oude telefoon komen te vervallen. Het e-sim profiel bestaat nog wel, maar ik krijg geen verbinding (ook niet na een herstart).

Ik wil nu voor de S24 een fysieke sim-kaart bestellen, maar daarvoor moet ik een verificatiecode via SMS ontvangen. Laat het nu net zijn dat ik nergens meer SMS ontvang, omdat ik geen netwerkverbinding meer heb.

Vervolgens wil ik iemand spreken, dat kan via de chatbot van Mijn KPN. Maar die moet mij bellen, ook dat gaat niet. Ik heb geen vervangend telefoonnummer, omdat ik alleen maar mijn mobiele telefoon heb.

 

Wat nu? Ik wil gewoon een nieuwe sim-kaart bestellen zodat ik z.s.m. weer online kan. Of ik zou graag mijn verbinding op mijn oude telefoon willen herstellen, dit lukt op dit moment niet.

 

EDIT: Ik heb geen oude fysieke sim-kaart meer

Naar een KPN winkel en een nieuwe sim halen.